Shop Mobile More Submit  Join Login
Stop. by Gretlusky Stop. by Gretlusky
Some idea i had in mind, and i put it in a really bad animation. I know Beast Boy dances SO much better than that. I'm sorry baby :c

I looove Raven
characters belong to DC Comics
Add a Comment:
 
:iconawesomerockstar101:
AWESOMEROCKSTAR101 Featured By Owner Mar 27, 2015  Hobbyist Photographer
Adores
Reply
:iconteegunn:
teegunn Featured By Owner Feb 16, 2015  Hobbyist General Artist
THIS IS ADORABLE OH LORD.
Reply
:iconagacora:
Agacora Featured By Owner Jan 30, 2015  Student Digital Artist
I love these dorks. 
Reply
:iconfastestboyalive:
fastestboyalive Featured By Owner Jan 17, 2015
Sigh, Beast Boy, you can't woo a pretty girl like Raven with moves like THAT. GIF Teen Titans Go - Scream 
Reply
:iconjakehunter:
jakehunter Featured By Owner Jan 6, 2015
baahahahahaha nice
Reply
:iconokydooky:
OkyDooky Featured By Owner Dec 3, 2014
"Dance off, bro! Me and you!"
-or-
"Raven!"
*Narrows eyes*
"Subtle. Take it back."

....It needed to be done.
Reply
:icongretlusky:
Gretlusky Featured By Owner Dec 16, 2014  Student Digital Artist
Hahahaha 
Reply
:iconi-am-salami:
I-am-Salami Featured By Owner Oct 31, 2014  Hobbyist General Artist
omg :-D
Reply
:iconaceofspeed94:
AceOfSpeed94 Featured By Owner Edited Jul 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Cmon Raven you know you love it! xD BB might be dancing to the song ,,Working For The Weekend'' judging by his moves! :D
Reply
:icondreamsofraven:
DreamsOfRaven Featured By Owner Jul 17, 2014  Student Digital Artist
Embarrassed.
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Raven- Stop. In the name of love...
Reply
:iconemilgarc3:
emilgarc3 Featured By Owner Jul 10, 2014  Student Artist
haha beast boys dancingHeadbang! 
Reply
:iconw1llowdove:
W1llowdove Featured By Owner May 13, 2014  Student General Artist
Lol
Reply
:iconlunae57:
lunae57 Featured By Owner Apr 28, 2014
Omg I just love that super subtle eye lid drop. She is not amused. XD
Reply
:iconbellastar35g:
BellaStar35G Featured By Owner Mar 22, 2014  Student Digital Artist
Lol pricelss!
Reply
:icongrace-bu:
Grace-Bu Featured By Owner Jan 2, 2014
ha ha ha cool!
Reply
:iconselkykitty:
Selkykitty Featured By Owner Dec 5, 2013
LOL :3
Reply
:iconidrawforraven:
idrawforraven Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist
XD
Reply
:icondarknessreign1000:
DarknessReign1000 Featured By Owner Aug 20, 2013
Haha hilarious!
Reply
:iconravensxgirl:
RavensXGirl Featured By Owner Apr 13, 2013  Student General Artist
That's awsomly funny :3 <3
Reply
:icon6stringraven:
6stringRaven Featured By Owner Apr 11, 2013
LOVE IT!!!
Reply
:iconanimegirl414:
animegirl414 Featured By Owner Mar 27, 2013
Raven's reaction is just priceless. That subtly disapproving look... lol.
Reply
:icongretlusky:
Gretlusky Featured By Owner Mar 28, 2013  Student Digital Artist
haha thanks
Reply
:iconcicadas-angelus:
cicadas-angelus Featured By Owner Feb 11, 2013
WHAT AM I EVEN SEEING. GAH.
Reply
:iconjo-bac:
JO-Bac Featured By Owner Feb 6, 2013  Professional Digital Artist
Could be worse, Raven. He could've been doing it GANGNAM STYLE. :nuu:

But seriously, awesome work.
Reply
:icongretlusky:
Gretlusky Featured By Owner Feb 7, 2013  Student Digital Artist
Ohh god, in that moment i didn't know the Gangnam style. Now I would totally make him dance it
thank you!
Reply
:iconjo-bac:
JO-Bac Featured By Owner Feb 7, 2013  Professional Digital Artist
.........dear god, what've I done.:omg:
Reply
:iconmelodya-selena:
Melodya-Selena Featured By Owner Jan 13, 2013  Student Writer
JAJAJAJ AY NO ME MUERO XDDD jaja que buen animación!
Jaja Chico bestia "Let´s Dance" y Raven "Stop Doing that" jajajajja amo a Raven y al loco de Bestita *__* jajaj me asusté cuando de la nada apareció Raven xq pensé que era solo Chico bestia bailando xD
muy buenooo segui haciendo más :heart: y tal vez hagas la sexta temporada *w*
Reply
:icongretlusky:
Gretlusky Featured By Owner Jan 14, 2013  Student Digital Artist
ajaja gracias!!
Reply
:iconkeepshinning:
keepshinning Featured By Owner Dec 20, 2012
GREAT animation! NOT so great dance moves in Raven's opinion though! LOL
Reply
:iconmgg121288:
mgg121288 Featured By Owner Dec 20, 2012
I think BB's mind is stuck in the 90's or someting? ^^;
Reply
:iconcaandju:
CaAndJu Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist
Jjajajajajajajja que hdp xDDD esta genial :B
Reply
:iconsassycat2:
Sassycat2 Featured By Owner Dec 16, 2012  Student Traditional Artist
LOL :D
Reply
:icongreeneyesmetblack:
Greeneyesmetblack Featured By Owner Dec 16, 2012
LOL such a typical Raven reaction! xD
Reply
:iconmister-23:
Mister-23 Featured By Owner Dec 16, 2012   Digital Artist
Yeah, put on your rec shoes and dance the blues.
Reply
:iconuisce2beatha:
uisce2beatha Featured By Owner Dec 15, 2012
Uhhh..disturbing...but funny =D
Reply
:icongilarin:
Gilarin Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha, love the idea. =D Admittedly, it strikes me as a little more creepy than it should, b/c it looks for all the works like pelvic thrusts to me, rather than side-to-side motion. Buuuut, what can ya do? XD Quite humorous either way.
Reply
:iconmistralka:
Mistralka Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Brilliant XD
Reply
:iconbiggestteentitansfan:
hahhahahahahah..........Love Raven
Reply
:iconanber510:
anber510 Featured By Owner Dec 15, 2012
lol this so funny
i love raven :)
Reply
:iconravenhearst201:
Ravenhearst201 Featured By Owner Dec 14, 2012
Hahaha, Oh my God, I can practically see Raven's face being like -_- 'Beast Boy, just, stop...' XD
Reply
:iconravenroth19:
RavenRoth19 Featured By Owner Dec 12, 2012
Es verdad tendrias que hacer mas de estos.este esta buenisimo.Raven tendria que reirse de todas las ridiculeses que hace chico bestia jajajajajaja.
Reply
:iconravenroth19:
RavenRoth19 Featured By Owner Dec 12, 2012
Is so funny and i love the Raven's expresion.i love Raven too and also Beast Boy.
Reply
:iconellamila1:
EllaMila1 Featured By Owner Dec 12, 2012
ohhhh mygod I love you this is fantastic xD;
Reply
:icongretlusky:
Gretlusky Featured By Owner Dec 13, 2012  Student Digital Artist
Glad you liked it xD
Reply
:iconkoryandersonstar:
koryandersonstar Featured By Owner Dec 11, 2012
Jajaja, esta precioso Grayson xD, me encanta la cara de Chico Bestia :3 se ve tan joven y feliz y no creo que la animacion este muy mal, puede tener mas frames pero se ve muy bien OuO

Saludos!

Brochi
Reply
:iconludra90:
Ludra90 Featured By Owner Dec 10, 2012
It's so awesome my eyes can't bear it!!
The style is amazingly faithful to the original! Bravo!! :)
Reply
:icongretlusky:
Gretlusky Featured By Owner Dec 13, 2012  Student Digital Artist
Thanks!!
Reply
:icondavonne:
davonne Featured By Owner Dec 10, 2012  Hobbyist
Lol hilarious. XD
Reply
:iconryuhanakura:
RyuHanakura Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
AJAJAJA!! POBRE RAVEN! AMO A CHICOBESTIA Y SUS COSAS!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 1000 × 1415




Details

Submitted on
December 8, 2012
Image Size
4.2 MB
Resolution
1000×1415
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
13,618 (9 today)
Favourites
705 (who?)
Comments
76
Downloads
58
×